4. viikko Top:ssa

Neljännellä viikolla työnkuva oli selkeää aina aikatauluista tehtäviin. Päivät olivat lounasaikaan hektisiä, mutta lounasajan loppuessa asiakkaita tuli erittäin harvakseltaan.

Päivän rytmi kului niin että aamun osalta oli valmistelua salaattipöytään , puolenpäivän aikaan suurin ruuhka ja kahden jälkeen asiakkaita ei ollut nimeksikään.

Aluksi oli vaikeaa muistaa joidenkin tuotteiden, erityisesti leivosten hintoja mutta tähän auttoi muistilappu kassan alla, joten ongelmitta selvisin eteenpäin










Tästä viikosta päällimmäisenä jäi mieleen, kuinka paljon nopeammin aika menee tekemisen parissa verrattuna peukaloiden pyörittelyyn ja seisoskeluun. Ruuhka-aikaa sekä hiljaisempaa aikaa osaa arvostaa, koska ne kompensoi toisiaan, mutta tasaisuus olisi parempaa jaksamisen kannalta.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Asiakaspalvelijan ulkoinen olemus

Perehtyminen työssäoppipaikkaan

Viikko 6 työssäopissa